czwartek, 28 lutego 2013

przekąska - Lubella

Hej :)

Dziś taki nietypowy post :)
Chciałam wam polecić rewelacyjną przekąskę, którą zajadam się od jakiegoś czasu :)


Są to paluszki z Lubelli z serii Natures z solą morską ;) Jakoś ponad tydzień temu spotkałam się z nimi po raz pierwszy w sklepie ;)
Kupiłam na próbę i kupuję teraz dość regularnie :)
Są idealną przekąską jeśli lubicie coś chrupać gdy oglądacie np. film bądź gdy się uczycie ;)
To jedne z najsmaczniejszych paluszków jakie jadłam i mają świetny kształt :)


Opakowanie 70g kosztuje ok. 2zł - myślę, że to nie wiele ;)

Dziś w sklepie znalazłam jeszcze tą wersję :) spróbuję w najbliższym czasie :)


Jadłyście? ;)

Dobrej nocy :)

8 komentarzy:

  1. Nie widziałam ich jeszcze nigdzie, ale z pewnością się skuszę jak je spotkam:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę koniecznie wypróbować :) Czosnek jest bardzo zdrowy!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie przepadam za nim ale wzięłam na próbę ;)

      Usuń
  3. miałam tylko jedną paczkę ty solonych ;)) muszę kupić zapas, bo są pyszne :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też wybiorę się w tyg. po zapasy :D

      Usuń