piątek, 15 lutego 2013

Walentykowo

Hej :)

Ten post miał być wczoraj późnym wieczorem ale gdy wróciłam do domu po 22 już nic mi się nie chciało.. Walentynki nie do końca przebiegły tak jak się spodziewałam ale nie było tak źle :)
Spędziłam je z ukochanym to najważniejsze, była kolacja, winko, oglądaliśmy filmy i miło spędziliśmy czas ;)
Nie mam zdjęć kolacji i winka bo zwyczajnie zapomniałam zrobić i nie sądzę żeby było to szczególnie interesujące :p

Przygotowania - Jak zwykle zabrałam się za mycie włosów i szykowanie godzinę przed wyjściem więc wszystko robiłam na szybko..
Suszenie włosów w ekspresowym tempie - włosów nie upinałam/układałam jakoś szczególnie wysuszyłam i były proste :)
Makijaż - postawiłam na klasykę i na to co najlepiej mi wychodzi, jeśli chodzi o oczy to zrobiłam je tak: powieka rozświetlona a załamanie i zewnętrzny kącik delikatnie podkreśliłam brązem do tego wytuszowane rzęsy.. na twarzy podkład puder i bronzer (taki mój standard codzienny)
Paznokcie już pokazywałam, nie były w tym roku walentynkowe nie miałam jakoś ochoty na serduszka, czerwienie, róże itp.
Ubranie - beżowa bluzka z przodu krótsza z tyłu dłuższa, rękawy 3/4.. przy dekolcie i na ramionach perełki i ćwieki do tego rude dżinsowe spodnie
Biżuteria - klasyka czyli złoto
pierścionek, który noszę od dobrych 10 lat
wisiorek - prezent na urodziny od ukochanego, dostałam go jakoś 3 lata temu
łańcuszek w komplecie do wisiorka był inny ale się popsuł i musiałam go zastąpić.. czekam aż mi go naprawi złotnik/jubiler czy jak on się tam zwie
bransoletka jest kompletem do obecnego łańcuszka - mają ten sam splot
A tu mój walentynkowy prezent
Jak wy spędziłyście ten dzień?
Jak się ubrałyście? Spędzałyście go same czy z kimś?

Miłego dnia :)

12 komentarzy:

  1. paznokcie chyba od Ciebie odgapię :D ale w wersji błyszczącej :P

    OdpowiedzUsuń
  2. paznokcie wyglądają mega ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądałaś :) ja walentynki z moim T będę obchodzić dopiero jutro i szykuje dla Nas pyszną kolacje (tzn ma być pyszna ale jak bedzie?) :D



    Zapraszam do mnie ;*


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) pewnie będzie pyszna ;)

      Usuń
  4. Strasznie mi się podobają twoje pazurki aaaaa www ja chce czarny lakier :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) ja mam akurat czarny żel :P bodajże nawet z alle.. :)

      Usuń
  5. Paznokcie genialne :)podoba mi się ten bukiecik :)

    OdpowiedzUsuń