piątek, 1 marca 2013

czerwono mi..

Hej :)

Pierwszy post marca o paznokciach i na szybko :) Później pokażę wam zamówienie paznokciowe - może kogoś zainteresują moje nowe żele :)

Zmieniłam kształt i kolor paznokci :) są dużo krótsze ale czekam aż troszkę odrosną i wrócę do poprzedniego kształtu takiego bardziej w szpic..
Na paznokciach mam czerwony żel, jednak mam w swojej kolekcji też lakier o identycznym kolorze, który mogę wam polecić :) Jest to Catrice - 060 Bloody Mary To Go TUTAJ o nim pisałam :)


Wybaczcie jakość zdjęć i lekkie prześwietlenie ale robiłam je bardzo późnym wieczorem :)

A tu z użyciem flejksów z My Secret (nr 104)


Miłego dnia :)

26 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc nigdy nie podobał mi się taki migdałowy kształt ale w tym kolorze prezentuje się naprawdę elegancko i tak... że smakiem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze, ale idealnie pomalowane. No i oczywiście ja kocham czerwień na pazurach :-)a co do migdałowego kształtu to przez lata piłowałam w kwadrat, ale ostatnio powracam powoli do tego zaokrąglenia bo wydaje mi się, że wygląda bardziej kobieco. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też wcześniej nosiłam kwadratowe :) ale wole bardziej w szpic ;)

      Usuń
  3. Do takiego kształtu taki kolor wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny kształt paznokcia, i podoba mi się połączenie czerwonego i złotego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się podoba twój tatuaż:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny efekt ! :)

    Zapraszam Cie na mojego bloga: http://milano-infusion.blogspot.com/ Dopiero zaczynam :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)

      zajrzę z miłą chęcią :)

      Usuń
  7. Świetna, klasyczna czerwień. Uwielbiam taką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taka jest najlepsza :) do wszystkiego pasuje ;)

      Usuń
  8. Masz piękny kształy paznokci;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi aż tak się nie podoba .. wolę jednak gdy są bardziej w szpic :)

      Usuń
  9. uważaj mi te flejksy jak zmywałam przeszły przez lakier i nabłyszczacz i zostały na żelu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaa..
      mi też zostały jak dziś je zmywałam.. co one w sobie mają ? ;>

      Usuń
  10. uwielbiam czerwone lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię taki kształt paznokci:) śliczny kolorek

    OdpowiedzUsuń