niedziela, 24 marca 2013

Dobra wiadomość

Hej ;)

Jadę właśnie pociągiem do Wrocławia ;) Mam godzinkę luzu i postanowiłam do Was napisać ;)

Mam dobra wiadomość dla tych, którym podobały się moje ostatnie paznokcie ;) Na paznokciach miałam żel ale w swoim zbiorze znalazłam lakier o takim samym kolorze ;)

Lakier również polecam, ma piękny kolor. Krycie ma przyzwoite, potrzebne są 2 warstwy. Jednak trzeba go umiejętnie rozprowadzić bo potrafi (chyba jak każdy pastel) zrobić smugi.

Na zdjęciach możecie zobaczyć jak bardzo ten lakier jest podobny do mojego żelu.
Na paznokciach mam żel - nie lakier. To tak w ramach wyjaśnienia, żeby nikt się nie pomylił :D

33 komentarze:

  1. Ładny ten róż :). Podoba mi się połączenie ze złotem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lakier ma kolor cudowny, ale Twoje paznokcie są cudowne, kolor i kształt ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Baaardzo podobają mi się te Twoje pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne paznokcie, piękny żel, piękny lakier i piękne złoto! Świetnie się komponują :) tyle mogę napisać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze ze dalas wyjasnienie bo juz myslalm ze on tak slicznie sie prezentuje ;) ale i tak ladny kolorek lubie pastele :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie Ty masz pzanokietki śliczne!
    Lakier faktycznie piękny!

    OdpowiedzUsuń
  7. on nie będzie podobny, bo ma lekko perłowe wykończenie :P

    paznokcie piękne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolorem jest identyczny ;) dzięki

      Usuń
  8. śliczny, aczkolwiek ja nie mam cierpliwości do pasteli

    OdpowiedzUsuń