piątek, 8 marca 2013

Koszyczek mam i ja :)

Hej :)

W poniedziałek przyszła do mnie paczuszka z L'Occitane - również podjęłam z nimi współpracę :)
Nie miałam jak Wam jej wcześniej pokazać, ponieważ byłam we Wrocławiu.
Wiele dziewczyn pokazywało już zawartość na swoich blogach :)

Koszyczek jest śliczny myślę, że później posłuży mi jako kosmetyczka :)
Zawartość to same bestsellery :) Najbardziej cieszę się z kremu do rąk który marzy mi się od dawna - ciekawa jestem jego działania :)
Pozostałe produkty również z chęcią wypróbuję i podzielę się z Wami opinią.


Jutro pokażę wam jeszcze jedną nowość - bardzo wiosenną :)

Dobrej nocy ! :)

8 komentarzy:

  1. Byłaś we Wrocku i nie dałaś znać? Osz Ty niedobra :P

    OdpowiedzUsuń
  2. koszyczek bez zawartosci przygarneła moja teściowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie stoi w pokoju :D może też swojej podaruję na święta z jakimiś pysznościami w środku - niegłupi pomysł :D

      Usuń