środa, 20 marca 2013

L'Occitane - Verbena Shower Gel

Hej :)

Znów jakiś czas mnie tu nie było.. Ostatnio mam strasznie dużo nauki a pogoda też nie zachęca do czegokolwiek.. Chce już wiosny !

W najbliższych dniach pojawi się post z serii Pysznie kolorowo i wiosennie :) Ciekawe czy moja propozycja przypadnie wam do gustu :)

Dziś mam dla was recenzję żelu pod prysznic, który znalazłam w koszyczku od L'Occitane.


Od producenta
Świeży żel do ciała ceniony zarówno przez kobiety, jak i mężczyzn. Każde naciśnięcie butelki uwalnia rześki, cytrusowy aromat werbeny L'Occitane. Eteryczne olejki werbeny, pomarańczy, geranium oraz drzewa cytrynowego wygładzają i pielęgnują nawet najbardziej wrażliwą skórę, wypełniając pomieszczenie tym cieszącym się uznaniem aromatem.

Cena - 59zł / 250ml


Opakowanie - jak dla mnie rewelacja, piękne z tłoczonymi listkami po bokach (niestety na zdjęciach tego nie widać..)  świetny dozownik, żelu wypływa tyle ile chcemy :)


Konsystencja - lekka i bardzo lejąca, ale nie jest to szczególnym utrudnieniem

Zapach - cytrusowy bardzo orzeźwiający, czuć wyraźnie cytrynkę - mi się bardzo podoba  świetnie odświeża i pobudza

Piana - dobrze się pieni, nie można mu nic zarzucić

Wydajność - bardzo średnia, nie jest jakoś super wydajny

Żel dobrze oczyszcza i myje skórę, nie podrażnia jej i nie wysusza.. Jakoś specjalnie jej nie nawilża a przynajmniej ja tego na swojej skórze nie zauważyłam.. Jak dla mnie to taki normalny ładnie pachnący żel.

Skład dla zainteresowanych



Miłego dnia ! :)

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. według mnie dobrze się pieni :) nie wymagam od żelu pod prysznic piany takiej jak od płynu do kąpieli :D

      Usuń
  2. Bardzo polubiłam ten produkt szczególnie za zapach, ale cena bardzo zawyżona.

    OdpowiedzUsuń
  3. mój prawie wcale się nie pieni, to nie wiem jak to u Ciebie,
    ale zapach lubię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zrobię w sobotę zdjęcie i wrzucę :D

      Usuń
  4. No może całkiem fajny, ale cena trochę odstrasza ;<

    OdpowiedzUsuń
  5. raczej nie kupię ze względu na cenę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasami są promocje, warto się wtedy skusić :)

      Usuń
  6. Witam,
    założyłam właśnie swojego bloga i potrzebuję trochę opinii na jego temat.
    Jak masz chwilkę to proszę zajrzyj - http://juail.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wejdę jak będę mieć chwilę :)

      Usuń