poniedziałek, 11 marca 2013

Nude nie musi być nudny :)

Hej :)

Dziś post paznokciowy :)

Jako, że czerwony żel już mi sporo odrósł i wyglądało to nieestetycznie zrobiłam wczoraj nowe pazurki :) Zmieniłam też kształt z okrągłych na takie migdałki bardziej w szpic.. W takich czuje się najlepiej :) Użyłam żelu i brokatu, które pokazywałam w TYM poście.

Dziś odebrałam kolejne zamówione żele ale o zakupach będzie osobny post.

Nude w zależności od światła jest bardziej różowy albo beżowy, żeby nie było tak nudnie cały serdeczny jest w złotym brokacie :)


I jako bonusik odrost


Co myślicie o nudziakach ? :)

Miłego dnia :)

36 komentarzy:

  1. nie wiedziałam że to odrost.. myślałam że to tak pomalowane pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe :P żel odrasta razem z paznokciem :D

      Usuń
  2. Bardzo fajnie to wygląda , masz ładny kształt paznokcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ten mani! Pięknie na Twoich pazurkach wygląda :)
    To dobrze wiedzieć, że jesteś teraz we Wrocku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podoba taki mani:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba nudziak w takim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny ten nowy kształt :) a odrost faktycznie mógłby imitować taki styl malowania :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny kształt paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny mani :) piękny ten brokacik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham i uwielbiam nudziaki pod każdą postacią!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kocham takie połączenia ah ah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekam w takim razie na podobne w twoim wykonaniu :*

      Usuń
  11. Ajj, sama bym chciała takie pazurki ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pazurki :) pierwszy kolor bardzo oryginalny z tym złotem

    OdpowiedzUsuń
  13. (: nude :)
    Piękne kolorki;)
    Od razu czuć nadchodzącą wiosnę;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne połączenie nude z brokatem, fajnie to wygląda;)

    OdpowiedzUsuń