sobota, 2 marca 2013

paznokciowo - gotowa na wiosnę..

Hej :)

Zostajemy dalej w temacie paznokci :) Kolejny post na szybko :)
Dziś chciałam pokazać wam moje nowe nabytki :)
Do mojej malutkiej kolekcji dołączyły kolejne kolorowe żele.. tym razem nude i mięta czyli idealne kolory na wiosnę :)
Oba żele są pojemności 5ml tyle, że jeden jest w większym pojemniczku a drugi w mniejszym.. Nie mam pojęcia dlaczego tak..


Zamówiłam też kilka brokatów - na ten złoty już mam pomysł :D


Oprócz tego kupiłam formy, pilniczki i przezroczysty żel.
Dokupić jeszcze muszę kilka rzeczy ale to za jakieś 2 tyg. 
Jeśli żele się sprawdzą zamówię z pewnością o wiele więcej kolorów ;)

Zastanawiam się nad kupnem Tangle Teezer.. ciągle nie wiem czy warto..
Chyba w końcu się skuszę i wydam te 50zł :)
Macie ? Używacie ? Napiszcie mi proszę swoje wrażenia :)

Miłego dnia :)

7 komentarzy:

  1. Niestety nie mam więcej zdjęć tych gwiazdkowych, bo je robiłam jak się uczyłam więc to nie moje łapki. Ale jest tak Granatowa farbka wycieniowana czarną od dołu i na to ozdoby.

    A jaka to firma żeli?

    Nie przepadam za brokatami w fiolkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do TT według mnie nie warto. Nie mam jej ale tak jak czytałam recenzje sprawdza się identycznie jak moja szczotka z włosiem naturalnym.

      Usuń
    2. w alle kupiłam :)
      ja lubię ;) wysypuję tyle ile mi potrzeba na wacik i nakładam :)
      fajny efekt ci wyszedł :)

      Ja się chyba skuszę ;) znalazłam za 40 zł :) myślę że to jeszcze nie tragedia a tyle osób ją chwali :)

      co to za szczotka z naturalnego włosia? ;>

      Usuń
  2. Ja mam TT i tak jak pierwszy raz widząc pomyślałam "naprawdę wydałam tyle kasy na zwykły plastik?!" to teraz nie wyobrażam sobie czesać się czymś innym ;)
    Póki się go nie ma, to się nie rozumie jego magii :)

    Pokaż miętke, bo ciekawie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pokażę pokażę ;) ale najpierw chyba nude wypróbuję ;)

      kolejny pozytyw ;D coraz bardziej się do niej przekonuję ;)

      Usuń
  3. ten drugi żel ma śliczny kolor :))

    OdpowiedzUsuń