poniedziałek, 4 marca 2013

Pysznie, kolorowo i wiosennie :)

Hej :)

Za oknem robi się piękna pogoda, słońce świeci ale jest jeszcze zimno :) Mam nadzieję, że wiosna nadchodzi i zostanie już z nami na dobre !!
Taka pogoda bardzo mnie inspiruje :) Postanowiłam stworzyć serię postów pt. Pysznie, kolorowo i wiosennie :) Proste przepisy na pyszne śniadania, obiady i kolacje. Z dużą ilością warzyw i owoców.

Dziś coś co kocham (i właśnie wcinam :P) ! Myślę, że większość z was też to lubi.
Uwielbiam to "danie" za możliwość zmian w składnikach. Robimy je tak jak nam pasuje i z tego co mamy pod ręką bądź najbardziej lubimy.

A o czym mowa? O Tortilli. :)

Przygotowałam sobie 2 różne - chociaż w sumie różnią się tylko serem.

Co będzie nam potrzebne:

  • Wrapy (kupiłam w biedronce za 3,85)
  • Kurczak - w moim przypadku rolada (od tatusia ;p) ale mogą być  też nuggetsy, szynka a może wcale nie być mięska
  • Sery - u mnie twaróg wędzony i cheddar z Lidla, możecie dodać fete, zwykły żółty ser, mozzarelle, gorgonzole, camembert itd.
  • Kukurydza - u mnie jest obowiązkowo ale nie musicie jej dodawać
  • Warzywa - miks sałat z biedronki (są różne wersje, możecie też użyć zwykłej sałaty bądź lodowej), ogórek i pomidor, możecie dodać też paprykę, cebulę, oliwki, ogórka konserwowego
  • sos - ja zrobiłam jogurtowo-musztardowy bo na taki miałam ochotę, możecie zrobić z czosnkowym, pomidorowym nawet ketchup pasuje :)
  • możecie dodać fasolę, orzechy, rybę możliwości jak widać jest wiele
 Jak robię :

  • Szykuję wszystkie składniki, myje kroje itd.
  • Wrapy podgrzewam i polewam sosem
  • Później kłądę miks sałat, kurczaka, kukurydzę i resztę warzyw
  • Następnie ser jeszcze odrobina sosu i zawijam
Każdy zawija jak mu pasuje. Mój sposób zobaczycie wyżej na zdjęciu.
Pamiętajcie tylko aby nie naładować za dużo składników do środka bo nie będziecie mogły zawinąć.

Lubicie ? Często jecie ?
Co myślicie o takich postach ? ;>

Miłego dnia :)

18 komentarzy:

  1. Mmm uwielbiam tortillie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. też jadłam dzisiaj tortille :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham tortille az mi smaka zrobiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) w takim razie proponuję na kolację zrobić ;)

      Usuń
  4. Lubię tortille, szkoda tylko że są takie kaloryczne :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy ja wiem czy takie kaloryczne jak napchasz tam warzyw :) można kupić też pełnoziarnistą :)

      Usuń
  5. Polecam samej zrobić placki na tortillę :) Zajmuje to 15 minut, łącznie z 'pieczeniem' na patelni, a gwarantuję, że smaczniej i zdrowiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) mam taki plan i następnym razem zrobię sama ;)

      Usuń
  6. świetny post, uwielbiam tortille, a w Twoim wykonaniu wygląda bardzo smacznie ; *

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. mniam mniam :D w tym tyg. chyba też zrobię :D

      Usuń