sobota, 9 marca 2013

Wiosna w Inglocie

Hej :)

Dziś chciałam pokazać wam pomadkę z Inglota z najnowszej kolekcji.

Neonowe usta marzyły mi się już od dawna jednak nigdzie nie mogłam znaleźć odpowiedniego odcienia pomadki.. 
Aż do momentu gdy zobaczyłam ją u Gosi na facebook-u :)
Zapraszam do niej jeśli jeszcze jej nie znacie  - Margaaretkaa
Zobaczycie też u niej swatche wszystkich pomadek z tej kolekcji.

Pomadek jest 10 w różnych kolorach 2 odcienie niebieskiego, żółty, 2 odcienie fioletu, zielony, biały, 2 odcienie różu i pomarańcz/koral :)
Ja wybrałam jaśniejszy odcień różu o nr 96 bo pasował mi najbardziej :)
Wkład do paletki kosztuje 12zł.


Pomadka jest bardzo kremowa i dobrze na pigmentowana, długo utrzymuje się na ustach i ściera się z nich w miarę równomiernie ;) Nie jest matowa ale też nie jest przesadnie błyszcząca. Nie zauważyłam też żeby wysuszała usta.
Wiem, że będzie moim ulubieńcem przez najbliższe miesiące.
Czuje się w niej bardzo dobrze - dodaje mi pewności siebie :)


I jako bonusik - pół Katarzyny lekko rozmazanej i nieogarniętej do końca :P


Skusicie się na te pomadki ?
Nosicie neonowe kolory na ustach ?

Miłego dnia ! ;)

53 komentarze:

  1. Te pomadki są przepiękne! A Tobie ten różyk bardzo pasuje i pięknie się prezentuje. Wadą tego typu pomadek jest oczywiście forma aplikacji - raczej nie zabiorę ich ze sobą celem zrobienia poprawek, bo palcem ciężko tak mocno napigmentowaną pomadkę nałożyć... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nakładałam i pędzelkiem i palcem :)
      wiadomo jeśli palcem to czystym - kwestia higieny

      dziękuję ;)

      Usuń
  2. Lubie takie kolorki :) jesli masz ochotę zapraszam na konkurs http://sowinska-makeup.blogspot.com/2013/03/konkurs-u-agi-i-wioli.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolor! Ja też zapraszam do siebie na rozdanie, w którym można zgarnąć Benetint od Benefitu i lakier z limitowanej kolekcji Wibo http://whitetheme.blogspot.com/2013/02/wiosenne-rozdanie.html :)

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW, ale cudny kolorek, ale na takich ustach każdy kolor bedzie sie pieknie prezentowac:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny kolor! W poniedziałek biegnę do Inglota :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolor uwielbiam !!
      przyjrzyj się też tej ciemniejszej :)

      Usuń
  6. Rewelacyjny kolor - świetnie wygląda na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny kolorek. Ja wolę takie w sztyfcie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sztyfcie też jest bardzo podobny kolor w Inglocie jak nie taki sam - tyle że matowy :)

      Usuń
  8. Fantastyczny kolor! Pani w Inglocie próbowała mnie nimi zainteresować, a ja się głupi skupiłam na czymś innym. Musze tam wrócić i je obejrzeć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wróć koniecznie i im się przyjrzyj :) ja polecam !

      Usuń
  9. I teraz znów mam ochotę iść Inglota ;) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam cały czas taką ochotę.. tyle tam wspaniałości <3

      Usuń
  10. Oj to nie kolor dla mnie, ale u Ciebie wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczny kolor, uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie wygląda na ustach

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie :) pasuje Ci, mam podobne kolorki u siebie w palecie Sephora, tylko ja jakoś dziwnie się w takich czuje :) muszę mieć takie kolory aby zęby jak najładniej wyglądały :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się bałam, że mogą wyglądać nieciekawie ale nie ma takiego efektu przy tym odcieniu :)
      też nie wiedziałam czy mi pasuje spróbowałam i jestem bardzo zadowolona ! czuje się bardziej pewna siebie :)

      Usuń
  14. Znając mnie nie odważyłabym się na taki szalony kolor, ale na innych zawsze strasznie mi się podoba :D Na Tobie wygląda genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje usta wyglądają super!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne masz usta, to przede wszystkim. A kolor również niczego sobie, osobiście nie skusiłabym się na taki ale u innych strasznie mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie no kolor to coś dla mnie ! Uwielbiam takie odcienie, :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie polecam zakup :) to tylko 12 zł :)

      Usuń
  18. a mi ostatnio sprzedawczyni w inglocie powiedziała, że te szminki w formie wkładów są nic nie warte :/
    ale jak patrzyłam na kolory z tej kolekcji to chyba skuszę się na ten pomarańcz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warte warte !!! długo się utrzymuje (chyba że jemy, pijemy - wtedy się ściera ale to normalne..) i pięknie wygląda :)

      Usuń
  19. Pomadka śliczna, ale na takich ustach to wszystkie świetnie się prezentują;)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczny neon, a jeszcze ładniejsze twoje usta! nic tylko chwalić się całemu światu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. woooow, cudo! wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń