niedziela, 14 kwietnia 2013

Gotowa na wiosnę i lato :)

Hej :)

W tym tygodniu posty raczej będą ekspresowe a to dlatego, że mam same koła na uczelni..
Kocham taki natłok zajęć.. 
Postaram się o jakąś recenzję i kolejny post z serii  Pysznie, kolorowo i wiosennie :)

Dziś chciałam wam pokazać moją kolekcję kolorowych żeli, z pewnością zobaczycie je jeszcze kilka razy. Myślę, że prawie wszystkie kolory wiosenne i letnie już mam. Brakuje mi z pewnością pastelowej jasnej brzoskwinki i może bardziej neonowego koralu - jak znajdę to kupię bez zastanowienia ;D Na wzorniku nie są jeszcze nabłyszczone.

Jakich kolorów Wy będziecie używać tej wiosny i jakie kolory wybierzecie latem?
Ja latem postawię na neony :) A póki co pomęczę pastele :)

Następne paznokcie zrobię albo pastelowe żółte albo ten jasny koral albo malinowe..
Nie mogę się zdecydować i nie wiem co wybrać.. Może pomożecie?




Możecie zobaczyć jak miętka mi już odrosła :D

Trzy żele mogłyście już zobaczyć jak wyglądają na paznokciach :
Nude
Mięta
Czerwony

Miłego dnia!
Ja niestety wracam do nauki..

8 komentarzy: