poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Krem do rąk - L'Occitane

Hej :)

Dziś przychodzę z mini recenzją kremu do rąk z masłem shea z firmy L'Occitane.
Kilka słów od producenta:
Silnie wygładzająca - bestsellerowa - kombinacja Masła Shea (20%) oraz wyciągów z miodu i słodkiego migdała, zmieszanych z lekkimi i wabiącymi aromatami jaśminu. Ten balsam o przyjemnej konsystencji łatwo rozchodzi się po skórze, pomagając w gojeniu i ochronie suchej oraz przesuszonej skóry. Obecność anty-oksydacyjnej witaminy E zapewnia odżywienie.

Cena:
29,90zł za 30ml
90zł za 150ml

Moje wrażenia:
Ja do testów dostałam miniaturkę 10ml która wystarczyła mi na ok. 6-7 oszczędnych użyć.
Krem ma bardzo gęstą i bogatą konsystencję ale szybko się wchłania i nie zostawia tłustej warstwy. Całkiem przyjemnie nawilża (różnica jest zauważalna, dłonie są mięciutkie przez długi czas), pachnie delikatnie ale zapach szału nie robi. Opakowanie ma genialne - łatwo wycisnąć produkt do zera. Wydajności nie potrafię ocenić wydaje mi się że jak na 10ml próbkę wystarczył na sporo razy. Cena trochę odstrasza ale może będzie w jakiejś promocji i wtedy się na niego z pewnością skuszę!

Miłego dnia ! :)

Ps. Szykuję też post o paznokciach, który zapowiadałam (będzie jutro!) - wiem, że powinien się już pojawić ale chciałam pokazać wam swatche różu i w końcu napisać kilka słów o kremie :)

6 komentarzy: