środa, 17 kwietnia 2013

L'Occitane - Pivoine Flora

Hej :)

Dziś mam dla was recenzję kolejnego z mini produktów z koszyczka od L'Occitane :)

Kilka słów od producenta:
Wspaniała woda toaletowa pivoine flora nadaje Twojej skórze delikatny zapach kwiatów zebranych o poranku. 
Kolekcja Peonia zawiera ekstrakt Peonii z południa Francji (Drôme). Aromat Peonii wyróżnia
sie zachwycająca świeżością.
Peonia była i jest uważana za symbol piękna. Ubarwia wiosne zachwycajacym bogactwem
odmian kolorystycznych i przepychem zapachu.

Nuty zapachowe:
nuta głowy: bergamotka, grejpfrut
nuta serca: peonia, róża
nuta bazy: drzewo sandałowe, białe piżmo

Cena :
50ml/210zł woda perfumowana
75ml/179zł woda toaletowa - ta wersja posiada atomizer

Do testów otrzymałam 5ml wody toaletowej :) W przypadku perfum jest to ilość wystarczająca do przetestowania.

Moje wrażenia :
Zacznę od opakowania, wielka szkoda że w miniaturce nie ma atomizera natomiast flakonik jest bardzo ładny :) Mały, zgrabny i różowy prosty ale nie banalny. Idealny do torebki.
Zapach ma całkiem przyjemny - kwiatowy - chociaż ja osobiście lubię zapachy bardziej słodkie to ten nawet przypadł mi do gustu.. Używam na dzień  trzeba przyznać, że jest delikatny i niezbyt długo się utrzymuję ale to w końcu woda toaletowa a nie perfumowana.
Mimo pięknego flakoniku i przyjemnego zapachu raczej na większą pojemność bym się nie zdecydowała..

Skład dla zainteresowanych :


Miłego dnia :)

16 komentarzy:

  1. miniaturki są najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy niedziela Ci na Targi odpowiada?
    napisz do mnie na maila zauroczona.kosmetykami@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że dostałaś smsa ;) To daj znać jak wolisz, bo mi niedziela po prostu odpada :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się ten zapach podoba, ale nie jest wart tych pieniędzy..

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też kiepsko z jego trwałością :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Też się cieszę, że się jutro zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejka,
    Za wkład, za treści i trochę na zachętę postanowiłam nominować Ciebie i Twojego bloga do Liebster Blog Award. Po więcej szczegółów zapraszam tu: http://fotoeksploracja.blogspot.com/2013/04/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń