wtorek, 9 kwietnia 2013

Miętowe paznokcie - historia lubi się powtarzać..

Hej :)

Dziś kolejny post o paznokciach :) Zrobiłam je sobie na święta i są ze mną już 2 tyg. niedługo pewnie je zmienię - czekam na nowe 4 kolorowe żele i wtedy coś pomyślę :)

Tym razem padło na miętowy żel, pokazywałam go już w TYM poście ale pokażę jeszcze raz :)


Piękna miętka idealna na wiosnę :) lubicie kolor miętowy ?

Na paznokcie na palcach serdecznych dodałam wodne naklejki "Dior" :p
Kolor ciężko było mi uchwycić bo w zależności od światła wygląda ciut inaczej :)
Kształt bez zmian, trochę skróciłam je z długości :)


Mam dobrą wiadomość dla tych, którym ten kolor się spodobał ale wolą lakiery od żelu :)

Lakier, który ma praktycznie identyczny kolor to Barry M o nr 304 Mint Green :)
Pokazywałam go w TYM i w TYM poście - a co najlepsze użyłam do zdobienia tych samych naklejek :D Jak widać historia lubi się powtarzać :)

Jeśli chcecie zobaczyć więcej zdjęć jak lakier Barry M prezentuje się na paznokciach to zapraszam do podlinkowanych postów :)

Macie okazje zobaczyć moje 2 różne kształty paznokci :D

Miłego dnia ! ;)

14 komentarzy:

  1. Kolorek jest śliczny, a skórrki co się stało?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)
      a skórki to efekt sprzątania przed świętami i tej całej chemii - strasznie mi się wysuszyły i próbuje je ratować, już są w dużo lepszym stanie :) zdjęcia były robione 2 tyg. temu :)

      Usuń
  2. Fajne te Twoje pazurki! :D Skórki rzeczywiście trochę suche, ale nie jest tak źle :). No i bardzo podoba mi się ten migdałowy kształt :). A powiedz mi jeszcze... To tips czy żel na naturalne pazurki nałożony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;)
      żel na naturalnych :)

      Usuń
  3. Cudny kolorek, chciałabym mieć takie migdałkowe pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) łatwo się piłuje :)

      Usuń