niedziela, 28 kwietnia 2013

Nawilżające mydło od L'Occitane

Witajcie :)

Dziś przychodzę do Was z recenzją przedostatniego produktu z koszyczka L'Occitane.
Będzie mowa o nawilżającym mydełku w wersji mlecznej.

Mydełka lubię ale te w płynie i do mycia rąk. Do tych w kostkach jestem raczej sceptycznie nastawiona bo nie przepadam za uczuciem tej tępości na skórze. Mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi :)



Zacznijmy jednak od kilku słów od producenta :

Oparte w 100% na roślinnej bazie z dodatkiem nawilżającego Masła Shea. Może być stosowane codziennie. Nie wywołuje podrażnień; wskazane dla mężczyzn, kobiet i dzieci.

Do testów dostałam 50g. Uważam, że to i tak spora i ciężka do zużycia kostka ;)
Pełnowymiarowe mydełko kosztuje 32zł i ma 250g.

Opakowanie bardzo fajne, papierowe.


Moja opinia:
Mydełko ładnie i delikatnie pachnie ale jest to typowo mydlany zapach (ciekawa jestem jak pachną inne wersje). Zostawia uczucie tępej skóry ale jej nie przesusza więc to jakiś plus. Użyłam go kilka razy do umycia całego ciała i w ten sposób go już nie użyję ponieważ nie cierpię tego uczucia tępej skóry a takie uczucie na całym ciele to dla mnie za dużo :D Za to do mycia buzi rano sprawdza się bardzo fajnie, nie przesusza jej i wiem, że jest porządnie oczyszczona :) Przecieram ją tonikiem i znika to uczucie tępości :)
Z produktu jestem zadowolona tak pół na pół :) Do twarzy się sprawdza do ciała go nie użyję.
Za taką cenę raczej bym się na nie nie skusiła. Mydełka o identycznym działaniu możemy kupić już za 3zł a to o 10 razy mniej.

Recenzje pozostałych produktów:
Krem do rąk
Woda toaletowa
Żel pod prysznic

Miłego dnia :)

12 komentarzy:

  1. Ja go używam do ciała, ale wolę te z Lawendowej Farmy. Niektóre nawet nawilżają czym zdecydowanie wygrywają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja do ciała go więcej nie użyję :p

      Usuń
  2. Ja też nie lubię używać mydeł w kostce do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze chciałabym takie mydełko bo myje twarz tylko mydłem nawet makijaż zmywam mydłem ;p ale troszkę jest drogawe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że spokojnie znajdziesz tańszy odpowiednik :)

      Usuń
  4. Mam je ale jeszcze nie uzywałam

    OdpowiedzUsuń