czwartek, 25 kwietnia 2013

Paznokcie - brokatowy french w kolorze brzoskwinki

Hej piękne :)

Dziś chciałam wam pokazać moje nowe wiosenne paznokcie ;)
Posta wrzucam na szybko ponieważ muszę się jeszcze pouczyć ;p
Później mam ostatnie koło w tym tygodniu - 4 i ostatnie na szczęście !
Kolejne zaliczenia w poniedziałek przed weekendem majowym i wolne :D

Miętowe nosiłam ponad miesiąc a odrost był już ogromny :)
Tym razem zachciało mi się brokatów więc padło na brokatowy french w kolorze bardzo wiosennym czyli brzoskwiniowym, który czasami  gdy się mieni wygląda bardziej żółto niż pomarańczowo :P

Co macie obecnie na swoich paznokciach? ;)
Co myślicie o kolorowym frenchu?


Miłego dnia :)

24 komentarze:

  1. Bosko wygląda! Sama ostatnio myślałam żeby zrobić sobie taki mani :) ładny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi sie bardzo podobaja. Przede wszystkim ten migdalkowy nieprzesadzony ksztalt... Ja tez robilam zele ale nie sobie tylko kolezankom. Mozesz poogladac moje wypociny u mnie na blogu. Jesli o mnie chodzi to ostatnie lata jestem fanka krotkich naturalnych paznokci i na to jakis ostry kolor typu czerwien lub roz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) z miłą chęcią zajrzę do ciebie ;)

      Usuń
  3. Mają świetny kształt ;d Dodałabym trochę więcej brokatu, ale całość wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) nie chciałam przesadzić z brokatem :) wolałam delikatniejsze :P

      Usuń
  4. Oj Kasiu, zajmiesz się moimi jak nic :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie lekko i wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudny! :) uwielbiam to zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne paznokcie, ale jakoś ten kolor nie pasuje mi do frencha... chyba wolę tradycyjnie biel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj dawno nie miałam już klasycznego frencha na paznokciach :D

      Usuń