poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Pysznie, kolorowo i wiosennie

Hej :)

Piękne słoneczko świeci od rana we Wrocławiu ;)

Dziś mam dla was drugi post z serii Pysznie, kolorowo i wiosennie :)
W pierwszym było o Tortilli :) Chętnych, którzy go jeszcze nie widzieli - zapraszam :)

Tym razem coś na drugie śniadanie bądź podwieczorek.

Mowa o deserku, który jest szybki, pyszny i małokaloryczny :)

Potrzebne będą :
jakiś owoc (w moim przypadku jest to mandarynka ale możecie użyć pomarańczy, banana, truskawki, kiwi - tu jest dowolność, możecie zrobić miks owocowy)
jogurt naturalny
czekolada (najlepiej gorzka, ja niestety miałam tylko mleczną więc takiej użyłam)


Mandarynkę (lub każdy inny owoc) obieramy i dzielimy na cząstki, polewamy jogurtem i posypujemy startą czekoladą.


Prawda, że proste? A jakie smaczne :)
Lubicie tak przygotowane owoce? Jadłyście już czy dopiero spróbujecie?
Chcecie więcej takich postów? :)

Miłego dnia ! ;)

12 komentarzy:

  1. aż naszła mnie ochota na taki deser:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z jogurtem jeszcze nie próbowałam :) Ale wygląda smacznie ^^ A we Wrocławiu pięęęknie dzisiaj! I oby jak najdłużej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby oby :) ja uwielbiam właśnie z jogurtem jeść owoce :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. ja też jak oglądam zdjęcia jedzenia :D

      Usuń
  4. A kto Cię zainteresował na Targach? Mam nadzieję, że będą jakieś ciekawe lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli mniej więcej to co mnie ciekawi ;) Mam nadzieję, że Maestro rzeczywiście będzie miało dobre ceny, bo chce jakiś fajny pędzel do pudru :)

    OdpowiedzUsuń
  6. niby bardzo proste, a nigdy czegoś takiego nie jadłam. koniecznie muszę spróbować, bo jestem słodyczo-maniaczką :P ja z tego typu deserów bardzo lubię truskawki pocięte w małe kawałeczki, zalane śmietaną, zasypane odrobiną cukru i lekko ugniecione łyżeczką. obawiam się, że bardzie kaloryczne niż Twoja propozycja, ale mega mega mega pyszne! :)

    OdpowiedzUsuń