wtorek, 9 kwietnia 2013

Targi kosmetyczno-fryzjerskie - Pytanie do Wrocławianek :)

Hej :)

Nie wiem czy wiecie ale są organizowane Targi Kosmetyczno-Fryzjerskie we Wrocławiu.
Targi będą w weekend 20-21 kwietnia na Hali Stulecia :)

Wstęp :
ulgowy - 10zł
normalny - 15zł

Lista wystawców ma się pojawić koło 15 kwietnia :)
Są też wykłady na różne tematy i mistrzostwa :)

Więcej informacji znajdziecie TUTAJ

Ja planuję się wybrać w sobotę 20 kwietnia :)
Któraś z was też planuje ?
Dajcie znać w komentarzach :)

Można byłoby się spotkać na miejscu i poznać trochę lepiej :)

8 komentarzy:

  1. Ja planuję, ale w niedzielę i rozmawiam z organizatorami w sprawie naszego wejścia blogerskiego na Targi ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem w trakcie rozmów z nimi, jak już coś będę wiedzieć dam znać!

      Usuń
    2. Koniecznie! :D Zawsze dycha w kieszeni :P

      Usuń
    3. Pewnie zawsze to jedna rzecz do kupienia więcej :D

      Usuń
  2. ja jestem zdecydowana:) na 100%:)
    nigdy nie byłam na targach- poza tymi mieszkaniowymi i deweloperskimi:)

    OdpowiedzUsuń