sobota, 20 kwietnia 2013

Targowe zdobycze :)

Hej :)

Dziś byłam na Targach Kosmetyczno-Fryzjerskich we Wrocławiu ;)
Towarzyszyła mi Marta i Agnieszka :)
Agnieszka już opisała całe wydarzenie także zapraszam do niej :) KLIK

Na targach skusiłam się na :
małe suche szampony Batiste (50ml) o zapachach Cherry i Fresh :)


pędzel do podkładu Maestro


krem Nagoya Arganowy ;)


maseczkę czekoladową i Glinkę zieloną


Po targach byłyśmy z Martą jeszcze w Galerii Dominikańskiej i w Mydlarni ;)
W Sephorze skusiłam się na serum, które jest w promocji za 19,90 :) A w Mydlarni kupiłam wodę różaną :)


Dzień spędziłam bardzo miło i zakupy uważam za jak najbardziej udane ;)

22 komentarze:

  1. szkoda, że nie wiedziałam o tych targach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic straconego :) jeszcze jutro trwają :)

      Usuń
  2. Jakie fajne zakupy!
    Ta woda różana mnie kusi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też kusiła i kusiła aż w końcu kupiłam :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. mnie też :) użyłam dopiero 1 raz :) opiszę niedługo swoje wrażenia :)

      Usuń
  4. fajne łupy :) za ile woda różana?

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakupy widać udane, wszystko jak najbardziej w moim stylu. Nie wiedziałam, że stara mydlarnia ma w swojej ofercie glinki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest kilka rodzai :) ja wybrałam zieloną akurat :)

      Usuń
  6. Ja też się cieszę, że się spotkałyśmy :) Widzę, że zakupy w Sephorze udane :) Udało Ci się spróbować peelingu Pat&Rub? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam się udać na te targi ale ostatecznie zrezygnowałam ...
    A suchy szampon zamówiłam sobie wybrałam Wild,to mój pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, że zrezygnowałaś :)
      te 2 są moimi pierwszymi i jestem ciekawa jak się spiszą :)

      Usuń
  8. Jeszcze tylko tą kawę musimy zaliczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja lecę jutro i już zacieram ręce na te wszystkie dobroci ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ciekawi mnie ten suchy szampon, napisałabyś recenzję?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, jak tylko trochę poużywam :)
      ale zapraszam za jakiś czas na pierwsze wrażenia :)

      Usuń