poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Zakupy ubraniowe i dodatki

Hej :)

Kwiecień jest u mnie miesiącem zakupów :) Ciekawe czy maj będzie podobny :)
Kupiłam sporo kosmetyków - głównie na targach ;) A większość ubrań udało mi się kupić w bardzo okazyjnych cenach podobnie było z biżuterią z czego niesamowicie się cieszę :)

Posty z zakupami kosmetycznymi:
Zakupy
Zakupy ;)
Targowe zdobycze

Koszulki są z Reserved
Koszula jest z C&A a sweterek z jakiegoś małego sklepiku
Okulary są z H&M a apaszka jest z tego sklepiku co sweterek
Biżuteria jest z House
 
Więcej zakupów w kwietniu nie przewiduję :) Za to w maju z pewnością rozejrzę się za spódniczkami, sukienkami i koszulkami ;) może jakieś spodnie w pastelowym kolorze uda mi się kupić :)

Co Wam udało się kupić w tym miesiącu? ;)

Miłego dnia :)

22 komentarze:

  1. bardzo fajne rzeczy;)
    ja kupiłam sobię bluzkę z kołnierzykiem<3 i balerinki, ale na nie muszę trochę poczekać;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też planuję kupić jakieś nowe balerinki :)

      Usuń
  2. A zamówiłaś w końcu biżu u Atiny? :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne koszulki i biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Apaszka wygląda świetnie :) Cieszę się, że już w czwartek się widzimy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) też się cieszę :)

      Usuń
  5. Śliczne zakupy;) Przygarnęłabym tą branzoletkę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) jeszcze są w Housie kosztowała 15 zł ;)

      Usuń
  6. Pianki to jest właśnie ostatni zapach który opisałam :P

    OdpowiedzUsuń
  7. dostałam dzisiaj moje okularki z firmoo i są podobne

    OdpowiedzUsuń
  8. Druga bluzka na drugim zdjęciu... super! Fajne ciuszki widziałam ostatnio w H&M i całkiem niezłe ceny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też widziałam w piątek i chyba tam wybiorę się na majowe zakupy :D

      Usuń