czwartek, 4 kwietnia 2013

Zakupy

Hej ;)

Tak jak pisałam w poprzednim poście byłam na zakupach ;) Jestem zadowolona ponieważ kupiłam wszystko co chciałam ;)

Na końcu pokażę wam jeszcze torebkę, którą dostałam od ukochanego jako prezent na dzień kobiet i walentynki.. Prezent był troszkę spóźniony (dostałam ją jakoś tydzień przed świętami) ale to nic bo jest dla mnie ona idealna i warto było czekać ;)

W następnym poście pokażę wam moje obecne paznokcie ;) zdradzę tylko tyle że historia lubi się powtarzać ..

Uciekam na uczelnię ;)
Miłego dnia !

12 komentarzy:

  1. Czekam na opinie o suchym szamponie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mocno zastanawiam się nad zakupemtego różu :> pokaż jakiś słoczyk :>

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna torebka:)
    lubię żele isana:)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam ten suchy szampon i wcale się z nim nie polubiłam ..

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zakupy .
    Jestem ciekawa tych suchych szamponów . ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna torba gdzie ją dorwałaś

    OdpowiedzUsuń
  7. Moją uwagę zdecydowanie przyciągnął róż:)! Miałam dawno temu ten owocowy żel z Isany, lubiłam go :).

    OdpowiedzUsuń