środa, 10 kwietnia 2013

Zakupy ;)

Hej :)

Znów byłam na małych zakupach :)

Tym razem Biedronka kusiła kosmetycznymi promocjami i nie można było przejść obok nich obojętnie ;)  Skusiłyście się na coś?


Do Rossmanna weszłam tylko po szampon a wyszłam z kolejnym żelem (tamte 2, które pokazywałam ostatnio zostawiłam w domu) i maszynką do golenia :)


Do mojej kolekcji dołączyły też kolejne kolorowe żele (jeszcze nie podpisane), pod koniec tyg. albo na początku następnego moją kolekcję powinny zasilić jeszcze 4 sztuki i okrągły wzornik bo obecny, który widzicie jest bardzo prowizoryczny i tymczasowy..
Na wiosnę i lato jestem już praktycznie zaopatrzona w kolory szukam jeszcze żelu chabrowego, jakiegoś różu (fuksja albo malinka) i takiego bardziej neonowego koralu oraz pastelowej brzoskwinki :)


Co ostatnio kupiłyście ? ;)

Miłego dnia !

20 komentarzy:

  1. o tak, sliczne kolory ;)

    ja nic nie kupuję, próbuję zapasy pozużywać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ! ;)

      mi akurat większość się kończy teraz :)

      Usuń
  2. uwielbiam te płatki kosmetyczne bo jako jedyne się nie rozwarstwiają ( jeszcze Lidlowe są świetne) :) żele Isany lubię, kupiłam dwa z okazji promocji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w sumie 3 kupiłam ale 2 są w domku a 1 mam we Wrocku
      płatki są świetne i tanie :)

      Usuń
  3. dobry jest ten szampon z apteczki babuni:)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię te płatki, tez byłam na zakupach

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzisiaj kupiłam te płatki, a ostatnio to serum z Eveline ;) Dodatkowo jeszcze sole do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) ja tych soli jeszcze nie używałam :)

      Usuń
  6. Mam ten balsam Joanny "z apteczki babuni" jestem z niego bardzo zadowolona, ma fajny delikatny zapach i świetnie nawilża skórę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. balsamu nie używałam ale szampon bardzo lubię :)

      Usuń