sobota, 18 maja 2013

co robie, gdzie jestem..

Hej Piękne :)

Nie ma mnie tu od jakiegoś czasu a to za sprawą wolnego, które mam obecnie ;)
Kilka dni wolnych na uczelni - świetna sprawa :)
Pogoda dopisuje więc z niej korzystam :) Opalam swoje białe nogi :P


Niestety mam sporo nauki teraz - ostatnie zaliczenia przed sesją itp. a później sesja.. Pewnie będę pojawiać się tu jeszcze rzadziej.. ;(
Szykuję kilka recenzji :) Mam nadzieję, że będą dla was pomocne i ciekawe ;)
Pamiętam też o oszczędzaniu i skrupulatnie wszystko zapisuję a na koniec miesiąca zrobię podsumowanie :)

Miłego dnia :)
Ja dziś mam romans z angielskim i całkami.. ;/

8 komentarzy:

  1. Moim nogom też przydałoby się opalanko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje są wręcz kredowo-białe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje już bardzo delikatnie złapało :P

      Usuń
  3. Ja zabieram się za pisanie pracy mgr :) Powodzenia w nauce i opalaniu! Moje nogi w ogóle nie chcą łapać słońca ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znoszę całek :( Na szczęście już je mam za sobą :D



    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń