sobota, 25 maja 2013

Dzienniaczek

Hej :)

Od kilku dni preferuję nieco mocniejszy makijaż oczu na dzień i chcę Wam go pokazać :)
Z reguły używam jedynie tuszu do rzęs, ostatnio coraz częściej sięgam też  po eyeliner. Cieni używałam jedynie na większe okazje gdy miałam więcej czasu na malowanie.. Postanowiłam to zmienić :)

Bardzo polubiłam brązowy eyeliner na dzień.. Używacie? Czy wolicie czarny?






Oczywiście promocja -40% w Rossmannie mnie nie ominęła, też jej uległam i poczyniłam "małe" zakupy ale o tym w kolejnym poście :)

Miłego dnia :)

22 komentarze:

  1. Właśnie tak wygląda mój codzienny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny :) choć ja jak mam malować dzienniaka, to wolę w ogóle się nie malować i mam z głowy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię dzienniaki, niby zwyczajne, a dodają uroku. :) Bardzo ładny kolor oka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wolę czarny, brązowy byłby chyba dla mnie zbyt jasny :) A ten makijaż to mój właśnie codzienny makijaż, ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja czarnego też czasem używam na dzień :P najczęściej do kolorowych ust ;)

      Usuń
  5. Makijaż ładny. ale wzroku nie mogę oderwać od Twojej tęczówki:) Masz śliczny kolor oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Często taki wykonuję jak idę na uczelnię;) Fajnie to wugląda;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na co dzień wolę zdecydowanie brązowy eyeliner, którego fanką jestem od dłuższego czasu. Na czarny pozwalam sobie na jakieś wyjścia ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie na post o odżywkach Isana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brązowy na dzień jest idealny :) pięknie podkreśla a nie jest zbyt ciemny/ostry

      Usuń