wtorek, 7 maja 2013

Eliksir od Wibo - mój ulubieniec!

Hej :)

Dziś przychodzę do Was z recenzją nawilżającej pomadki do ust, którą uwielbiam i pokochałam od pierwszego użycia. Jest to mój ulubieniec już od dobrego miesiąca, bo właśnie jakoś miesiąc temu ją kupiłam i używam jej bardzo często.

Tak jak w tytule mowa o pomadce Eliksir od Wibo.
Było nich głośno jakiś czas temu. Oczywiście przegapiłam ten szał i obudziłam się po jakimś czasie.. Myślałam, że już ich nie dostanę, że jest to jakaś limitka ale poinformowałyście mnie, że ciągle są dostępne w Rossmannach więc udałam się na łowy :)


Do domu wrócił ze mną kolor 07, jest to przepiękny odcień różu. Jest lekko neonowy ale jest to kolor taki bardziej na co dzień.
Kosztują ok. 8-9zł.
Odcieni w sumie jest 9 i z pewnością jeszcze jakąś sobie dokupię.


Pomadka ma przyjemny zapach.
Jest lekko transparentna, nie daje pełnego krycia.
Przepięknie się błyszczy.
Nie wysusza ust, mam wrażenie, że lekko je nawilża.
Utrzymuję się tak ok. 2 godzin (gdy nie jemy i nie pijemy) na ustach później niezbyt estetycznie się ściera zostając jedynie na konturach ust, wymaga niestety poprawek w ciągu dnia.
Opakowanie ma ładne, jednak napis Eliksir starł mi się już po 2 dniach.


Mimo tego, że bardzo szybko znika z ust ja ją uwielbiam i gdy zużyję kupię ponownie.
Szczerze ją Wam polecam. Cenę ma bardzo niską, kolorów jest wiele także każdy znajdzie coś dla siebie. Warto ją wypróbować.

Miłego dnia :)

28 komentarzy:

  1. o jeju, jakie masz piękne usta!<3
    faktycznie, gdybym go nie znała to bym go kupiła ;p niestety u mnie się nie sprawdził kompletnie.
    co nie zmienia faktu, że u Ciebie prezentuje się cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolorek;) ja mam też pomadkę z eliksir tylko kolor bardzo krwistoczerwony;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zastanawiałam się nad nim ostatnio :P

      Usuń
  3. ale masz piękne duże usta :) cudownie prezentuje się na nich ta pomadka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam ten kolor i uwielbiam chyba tak samo. fuksja też jest miodzio:):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kolor. Pomadka świetnie prezentuje się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te pomadki są jednymi z lepszych, gorzej właśnie jeśli chodzi o trwałość, ja mam nr. 3 ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na makijaż!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie można mieć wszystkiego.. kiepską trwałość trzeba im wybaczyć :P

      Usuń
  7. Pięknie wygląda na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w tym kolorze:) Mój wiosenny ulubieniec!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna pomadka, masz bardzo ładny kształt ust :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I teraz przez Ciebie mam ochotę na nią, wstydź się :P

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowny kolor, też uwielbiam te szminki

    OdpowiedzUsuń