poniedziałek, 6 maja 2013

L'Occitane - krem do twarzy

Hej :)

Dziś mam dla Was recenzję ostatniego mini produktu z koszyczka od L'Occitane ;)
Jest to produkt, który mi się nie spodobał.. Ale o tym w dalszym ciągu recenzji..


Kilka słów od producenta:
Jedwabisty krem odwracający proces wiotczenia skóry, wynikający z upływu czasu. Skóra jest wzmacniana w czasie kluczowego etapu nocnej odbudowy. Dowiedziona skuteczność: Po przebudzeniu skóra jest odbudowana (96%) i zregenerowana (92%), zmarszczki są mniej widoczne (88%). Noc po nocy skóra jest gładsza (82%) i jędrniejsza (78%)*. *Czterotygodniowy test konsumencki z udziałem 49 kobiet.


Immortelle, Drogocenny krem do twarzy na noc
50ml kosztuje 260zł
do przetestowania dostałam krem o pojemności 15ml

Czas na moją opinię..

Krem nie jest przeznaczony dla mojej młodej skóry, mając 20 lat nie potrzebuję pielęgnacji przeciwzmarszczkowej ale skoro dostałam postanowiłam użyć i sprawdzić jak się zachowa.. Obecnie tego kremu używa moja mama, w sumie już go wykańcza :)


Zacznę od oceny opakowania, które bardzo mi się podoba :) Szklany niebieski słoiczek i metalowa nakrętka świetnie się razem prezentują :) Opakowanie jest proste ale ma w sobie to coś :)
Krem był zabezpieczony sreberkiem za co ogromny plus..

Po otwarciu pierwsze co mnie zniechęciło do tego kremu to ziołowy zapach.. Dla mnie okropny ale niektórym może się podobać także na ten temat dyskutować nie będę..


Krem ma zbitą, gęstą konsystencję ale łatwo się nakłada i w miarę dobrze wchłania..
Krem jednak już po jednym użyciu tak mnie zapchał, że dziękuję bardzo - więcej nie użyję..
Powstało mi pełno podskórnych bolących zmian, z którymi nic nie mogłam zrobić a do tego też mnie wysypało w postaci drobnych ropnych zmian.. Dałam mu po jakimś czasie drugą szansę ale sytuacja niestety się powtórzyła..

Głównie z powodu zapchania i zapachu nie jestem z niego zadowolona..
Ale też nie potrafię ocenić czy rzeczywiście napina skórę i wygładza zmarszczki po 2-krotnym użyciu..
Cena niestety też nie skłania do ponownego zakupu.. 

Używałyście? Co o nim myślicie?

Miłego dnia :)

7 komentarzy:

  1. Nie używałam tego kosmetyku ale jakoś cena nie zachęca do zakupu.Jeżeli masz ochotę to zapraszam do wzięcia udziału w zabawie makijażowej na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej cena nie zachęca do zakupu, a jak jeszcze zapycha to już w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi zapach nie odpowiada.. komuś może się podobać ;)

      Usuń
  3. Gdyby mnie nie zapychał to bym się z nim polubiła, ale fakt, że to krem nie dla nas ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy bym się z nim polubiła gdyby mnie nie zapchał.. ten zapach też mi za bardzo nie pasuje

      Usuń
  4. Mnie nie zapychał, a co lepsze ogarnął trochę moją cerę

    OdpowiedzUsuń