środa, 1 maja 2013

Maj miesiącem oszczędzania..

Hej :)

Doszłam do wniosku, że w Kwietniu stanowczo za bardzo zaszalałam z zakupami i postanowiłam, że Maj będzie miesiącem oszczędzania. Zaczynam równo od dziś czyli od 1 Maja i jestem ciekawa czy uda mi się coś zaoszczędzić.

Zrobię listę co planuję kupić - co mi się kończy, na co ile pieniędzy chce przeznaczyć itp.
A później zamierza zapisywać co kupiłam i za ile.

Lubicie oszczędzać? Jakie są wasze metody? ;)
Może mi coś poradzicie w tej kwestii?

Podobał mi się pomysł postów przeżyć za 50zł, który był jakiś czas temu na blogach :)

Pokażę wam swoją taką ogólną listę, aby było mi łatwiej się jej trzymać.
Zostawiłam sobie rezerwę 5zł przy kosmetykach, wiecie jak to jest :P
A extra to budżet np. na świeczkę albo wosk.

Miłego dnia :)

24 komentarze:

  1. Ja też stosuję tą metodę z zapisywaniem wydatków, potem mogę przeanalizować wszystko i zobaczyć na co niepotrzebnie wydaję pieniądze i to zmienić:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I to mi się podoba! Bardzo realny plan :)

    Tylko nie wiem czy 3 dyszki Ci starczą na ten kominek i woski :D Będę kusić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najwyżej w tej kwestii polegnę :D :D planuję kupić 2 woski póki co więc może mi wystarczy :D

      Usuń
  3. Trzymam kciuki- ja z bizuteria i ubraniem nie mialabym problemu, ale z kosmetykami nie dalabym rady w tej kwocie się zmieścic :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja spróbuję się zmieścić :P dzięki !!!

      Usuń
  4. Dobry pomysł z oszczędzaniem, po co posiadać nie wiadomo ile rzeczy... Mnie wydawanie pieniędzy w kwietniu nie groziło, bo byłam uziemiona w szpitalu, ale myślę, że jak teraz wyjdę, to pójdę w Twoje ślady:) powodzonka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam do przyłączenia się :) dzięki !!

      Usuń
  5. Super pomysł :) Ja należę do osób, które raczej nie szaleją z zakupami, ale w kwietniu też nieco za dużo kupiłam :P Zawsze przeglądam gazetki promocyjne sklepów i patrzę co gdzie jest taniej. A przede wszystkim to zużywam to co mam z kosmetyków oraz robię przegląd szafy- czasem zapominam, że coś w ogóle w niej mam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też muszę się uważniej przyglądać gazetkom ;)

      Usuń
  6. Świetny pomysł;) Czekam na podsumowanie miesiąca, czy udało Ci sie to zrealizować;) Trzymam kciuki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) z pewnością zrobię :)

      Usuń
  7. Dobry pomysł, chyba zastosuje to także u siebie;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, przyłącz się jeśli masz ochotę ;)

      Usuń
  8. Ja nie zapisuję swoich wydatków, ale mam wrażenie, że nie wydaję miesięcznie więcej niż 40 zł na kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja potrafiłam wydać o wiele wiele więcej :P

      Usuń
  9. hahaha, żebym ja tak potrafiła dotrzymać takiego postanowienia!! ;) trzymam kciuki za silną wolę :)

    pozdrawiam :) Cholera Naczelna / 4cholery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja od pewnego czasu kupuję tylko, to co mi potrzebne. Życzę powodzenia w wytrwaniu w postanowieniu :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia! ;-)
    Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń