środa, 29 maja 2013

Podsumowanie oszczędzania :)

Hej :)

Dziś przychodzę z postem podsumowującym moje oszczędzanie :)
Dziękuję Wam za taki odzew pod tamtym postem i trzymanie za mnie kciuków :)
Jak mi poszło będziecie mogły ocenić same :)

Równo 1 maja pojawił się post o zamiarze oszczędzania - KLIK

Plan był taki:
Cały miesiąc dzielnie zapisywałam ile na co wydałam :)

Oczywiście za sporo rzeczy zapłacili Rodzice więc nie będę ich tu uwzględniać a moje ostatnie ciuchowe zakupy sponsorowała Babcia :P

Miałam problem czy uwzględnić w kosmetykach pastę do zębów (5zł) a w extra zdjęcia (9zł), które wywołałam.. Ostatecznie ich nie uwzględniłam.
Nie uwzględniam też w  zakupach kosmetycznych i w tym ile wydałam w Rossmannie prezentu na Dzień Mamy - prezent to prezent :)
Nie uwzględniłam w kosmetykach zamówionych minerałów, ponieważ jeszcze za nie się nie rozliczyłam i zrobię to dopiero w czerwcu także podciągnę to już pod czerwiec ;)
 
Na kosmetyki wydałam łącznie 41,50zł, przekroczyłam limit o 11,50zł - to jeszcze nie tak źle ;) Pogrążył mnie Rossmann gdzie podczas tej promocji -40% zostawiłam 24,50 :)

Na biżuterię wydałam w tym miesiącu jedynie 21zł.

Na ubrania wydałam 31,50zł - za resztę tak jak już wspomniałam płacili Rodzice albo zapłaciłam pieniędzmi od Babci :P

W extra wyszło mi 36,40zł czyli przekroczyłam o 6,40zł.

Wychodzi na to, że jakoś szczególnie w tym oszczędzaniu nie poległam :)
Zastanawiam się czy w czerwcu też nie zrobić sobie takiej akcji.
W lipcu chcę jechać na wycieczkę więc oszczędzać tak czy tak by się przydało.
A z taką wirtualną kartką z wytycznymi jest o wiele łatwiej :)

Kilka z Was pisało, że też planuje oszczędzać :) Jak Wam poszło??? ;>

Miłego wieczoru :)

10 komentarzy:

  1. Chyba też muszę narzucić sobie taki reżim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taka kontrola wydatków to dobra rzecz :P

      Usuń
  2. O tak mnie też by się to przydało;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tymi minerałami to sprytnie zrobiłaś :P Ja chyba w czerwcu po prostu będę sobie zapisywała takie wydatki w ramach rozpoznania choroby zakupoholizmu:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jakoś z nimi wyszło :P pewnie! zapisuj! zobaczymy ile wydajesz :P :P też teraz byś oszczędzała :P :P

      Usuń
    2. A mam wyjście? :D Jak mus to mus ;P

      Usuń
    3. nie masz wyjścia :P inaczej guzik z zakupów będzie w bath&body works na przykład :P

      Usuń
  4. Świetnie Ci poszło, ja niestety wchodząc do Rossmana zgubiłam gdzieś zdrowy rozsądek i podczas tych zakupów popłynęłam

    OdpowiedzUsuń