niedziela, 26 maja 2013

Pysznie, kolorowo i wiosennie

Hej :)

Dziś przygotowałam dla Was kolejny post z serii Pysznie, kolorowo i wiosennie :)
Tym razem znów szybka przekąska/deser :)
Może być na drugie śniadanko albo podwieczorek jak wolicie:)

Jest bardzo prosta w wykonaniu a w składnikach mamy pełną dowolność :)

Co będzie potrzebne:
  • owoc - w moim przypadku jest to banan ale możecie użyć każdego innego
  • jogurt naturalny - aby było bardziej słodko można użyć też bitej śmietany albo nutelli wtedy ta przekąska będzie bardziej czekoladowa.. ja pozostanę przy mniej kalorycznej wersji z jogurtem :P
  • płatki - każdego rodzaju, ja użyłam czekoladowych.. możecie też posypać startą czekoladą, orzechami czy suszonymi owocami - każdy dodatek będzie dobry :)
Nie będę szczegółowo pisała jak go wykonać :) Wszystko idealnie widać na zdjęciach :P
A przekąska/deserek prezentuje się tak :



Dajcie mi znać czy spróbujecie ;)

Pozostałe przepisy z tej serii :
Tortilla
Deser

Miłego dnia :)

6 komentarzy:

  1. Niby takie proste a na pewno jest pyszne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuj to się przekonasz jakie pyszne :)

      Usuń
  2. wyglada bardzo ładnie, zapraszam na nowy wpis http://madziakowo.blogspot.com/2013/05/skrzyp-polny.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie inne przekąski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielbiam cudować i wymyślać nowe :P

      Usuń