środa, 8 maja 2013

Różany peeling do ust - PAT&RUB

Hej :)

Postanowiłam zostać w temacie ust i zrecenzować dzisiaj peeling od PAT&RUB.
Wczoraj opisałam pomadkę nawilżającą Eliksir z Wibo - KLIK.

Sporą próbkę tego peelingu dostałam od Marty, dziękuję Ci jeszcze raz :*
Mam go w wersji różanej :) Peeling dostępny jest jeszcze w wersji pomarańczowej i kawowej.

30ml kosztuje 49zł
możecie kupić go w Sephorze bądź na stronie PAT&RUB


Jego zadaniem jest delikatne złuszczenie, nawilżenie i wygładzenie.

Kilka słów od producenta:

Piling do Ust Różany PAT&RUB LIPS to kosmetyk naturalny, który delikatnie złuszcza skórę ust, a następnie nawilża ją i wygładza.
100% natury tak ważne na ustach!
Piling jest kompozycją zdrowego cukru z brzozy oraz olejów i maseł roślinnych.
Zawiera ksylitol – cukier z brzozy o działaniu przeciw próchniczym.
Kolor nadaje nawrot lekarski, który ma działanie kojące. Aromat pilingu pochodzi od olejku z róży damasceńskiej.
Kosmetyk błyskawicznie wygładza i odżywia usta. A ile przy tym przyjemności! Naturalne aromaty uwodzą, ksylitol osładza dzień.


Moja opinia:

Nie rozumiałam fenomenu tych peelingów dopóki sama pierwszy raz go nie użyłam.
Świetnie usuwa martwy naskórek.Wygładza i nawilża usta - to pewnie sprawka olejków :)
 Pięknie pachnie różami, jest smaczny (słodki).. W dodatku jest to kosmetyk naturalny :)
Odkąd go używam co 2-3 dni nie mam problemu z suchymi skórkami.. Oczywiście sam peeling  w pielęgnacji nie wystarczy, potrzebne jest też dobre nawilżanie ust :)
Jest bardzo ale to bardzo wydajny :) Gdy go wykończę z pewnością kupię wersję pomarańczową :)

Używacie peelingów do ust? Miałyście peeling z tej firmy czy z innych? ;)

Miłego dnia :)

14 komentarzy:

  1. Bardzo fajny ten peeling ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam ochotę na pomarańczową wersję ;) Jakby co to piszę się na wspólny zakup, bo tego się chyba nie da zużyć :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja robię sobie domowy peeling :) cukier + miód :)) ale mam nadzieję że w najbliższym czasie spróbuję tego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też robiłam dopóki nie spróbowałam tego :)

      Usuń
  4. Jakby był trochę tańszy to pewnie bym kupiła, na razie stawiam na miód + cukier. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze można kupić z kimś na spółkę :) wychodzi taniej, mamy 15 ml a to i tak sporo bo jest bardzo wydajny :)

      Usuń
  5. Mam pomarańczową wersję i jak najbardziej polecam :D Sama skusze się chyba na różaną;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. różana pachnie praktycznie tak jak woda różana z Dabur :P

      Usuń
  6. Nie miałam, ale ciągle o nim czytam i coraz bardziej mnie kusi

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam pomarańczowy i recenzja będzie na dniach

    OdpowiedzUsuń