sobota, 25 maja 2013

skusiłam się i ja czyli zakupy na promocji w rossmannie

Hej :)

Tak jak pisałam w poprzednim poście, pokażę wam moje zakupy z Rossmanna upolowane na promocji -40%.

Przy okazji chciałam wam napisać na jakie produkty według mnie jest warto zwrócić uwagę, są to moi ulubieńcy, którzy goszczą w mojej kosmetyczce już jakiś czas :)

Polecam :
  • tusz z Lovely - Pump Up curling mascara - najlepszy ! już szykuję jego recenzję
  • eyelinery z Wibo
  • eyelinery metaliczne z Miss Sporty
  • lakiery z Miss Sporty
  • korektor z Maybelline Affinitone - mój ulubieniec pod oczy i na wypryski, recenzja KLIK
  • pomadka z Wibo seria Eliksir, recenzja KLIK
  • podkład i puder Bourjois - Healthy Mix 
  • maseczki i peelingi w saszetkach - Ziaja, Perfecta, Bielenda itd.
  • płyny micelarne - Ziaja Ulga, Bourjois 

A teraz moje zakupy ;) Krem z Garnier-a i czekolada są prezentem na Dzień Matki :)



Miłego dnia :)

19 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że też będziesz z tego szamponu zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pięknie pachnie :D

      Usuń
    2. Wiem i tym bardziej żałuję, że dziady wycofały odżywkę :/

      Usuń
    3. może wprowadzą za jakiś czas z niby ulepszoną formułą..

      Usuń
  2. Używałam jedynie maseczki, całkiem fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja z ziaji też już używałam wielokrotnie - to moje ulubione :)

      Usuń
  3. piękny kolor tego MS jasnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawe jaki wyjdzie na paznokciu :P

      Usuń
  4. ale śliczny lakier, cudny odcień
    o i szampon morela mam go na liście

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lakiery kosztują niecałe 4zł teraz - polecam ;p ;)

      Usuń
  5. I do mojego koszyka trafiła ta maseczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. z ziaja kupilam z 10 maseczek..

    OdpowiedzUsuń
  7. lakiery mają bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) jutro pokażę jeden z nich :)

      Usuń