poniedziałek, 27 maja 2013

Truskaweczka od Miss Sporty

Hej :)

Dziś post paznokciowy :)
Chcę wam pokazać przepiękny lakier od Miss Sporty, który kupiłam kilka dni temu :) Marta trafnie określiła jego kolor jako truskaweczkę :)

To moja nowa miłość, szalenie mi się podoba :D


W buteleczce wychodzi bardziej różowo. Na paznokciach też ten róż widać jednak robiąc zdjęcia paznokciom nie umiałam tego uchwycić. Czasami jest bardziej czerwony a czasami odrobinę wchodzi w pomarańcz - wszystko zależy od światła :) Maznęłam nim wzornik i udało mi się dzięki temu uchwycić najbardziej rzeczywisty kolor - oczywiście różowych tonów też nie widać.

Nr lakieru - 326
Cena ok. 6-7zł za 7ml


Pędzelek szeroki (uwielbiam) więc bardzo dobrze mi się nim malowało :) Konsystencja ok :)
Krycie i tu UWAGA jest REWELACYJNE !!! Na zdjęciach paznokci poniżej zobaczycie 1 średnią warstwę :) Trwałość ciężko mi ocenić, paznokcie pokryte mam bezbarwnym żelem a wiadomo lakiery na żelu trzymają się lepiej.. w każdym bądź razie mam go od 23 maja na paznokciach i nie mam startych nawet końcówek :D
Jestem nim zachwycona i oczarowana !!! Długo mnie kusił kolorem i długo koło niego chodziłam, Marta może potwierdzić :P
Skusiłam się na niego podczas promocji -40% w Rossmannie i nie żałuję po kosztował ok 3,50-4zł..

Serdecznie go wam polecam i zapraszam na zdjęcia paznokci :)


19 komentarzy:

  1. O tak, ile to ja się nie nasłuchałam i naczytałam o nim :D Powiem Ci, że jest lepszy niż sądziłam i taki trochę niespotykany odcień wśród tych tańszych lakierów. Trafiłaś z nim zdecydowanie :)
    A, ten z Essence jest zupełnie inny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy, że są inne :P
      Zobaczysz go na żywo.. Całkiem inaczej niż na zdjęciach wygląda - taki fotograf ze mnie że koloru uchwycić nie umiem :D

      Usuń
  2. Fajna, klasyczna czerwień :) Lubię to! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam go, zwykły fajny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie wygląda bardziej truskawkowo niż zwyczajnie czerwono :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kolor, że jeszcze go nie mam;p

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny soczysty kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubie takie kolorki ! :)

    OdpowiedzUsuń

  8. Hej kochane. Wspaniale, że są takie strony, bo inaczej chyba bym się pocięła. Mój cudowny kolega Adam Hofman twierdzi, że jestem nieuleczalnym przypadkiem jeżeli chodzi o mój styl , ale dzięki poradom w Internecie pokażę chłopakowi fucka i niech żałuje swoich słów.

    OdpowiedzUsuń