poniedziałek, 13 maja 2013

Yankee mania ogarnęła i mnie :)

Hej :)

Długo nie mogłam przekonać się do Yankee Candle, nie wiedziałam co w nich takiego szczególnego jest dopóki nie pomacałam i nie powąchałam ich sama :P

Strasznie spodobały mi się niektóre zapachy i tak oto po prawie miesiącu kupiłam 3 woski na próbę, podgrzewacze i kominek :) Dziś dostałam woski i pierwsze palenie już za mną :)
Woski zamówiłam razem z Martą na Allegro - w sumie to Ona zamawiała więc nie znam sprzedawcy.

  

Na pierwszy ogień poszedł wosk Clean Cotton i jest to przepiękny zapach świeżego prania :) Woskami jestem póki co oczarowana :) Intensywne i piękne zapachy :) Marzą mi się już kolejne :)


Też chorujecie na Yankee manię? Jakie zapachy możecie mi polecić? ;)

Miłego dnia :)

12 komentarzy:

  1. Oczywiście, że lubię woski YC - chociaż maniaczką to bym siebie nie nazwała ;) Tych zapachów, które pokazałaś jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam tego jeszcze...ale widziałam już gdzies takie. Może kiedyś bym kupiła;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam, ale może kiedyś kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostałam jeden wosk na ostatnim spotkaniu blogerek i nie mam pojęcia co z nim zrobić :P Rozumiem, że potrzebuję kominka, tak? :D

    OdpowiedzUsuń