środa, 19 czerwca 2013

Dabur - woda różana

Hej :)

Mam już wakacje i więcej czasu na bloga :) Postaram się regularnie wrzucać posty :)
Pogoda też dopisuje od kilku dni jest upał :) Mam nadzieję, że w weekend też będzie tak pięknie!

Dziś przygotowałam recenzję wody różanej z firmy Dabur.
Kupiłam ją w mydlarni - kosztowała 16zł za 250ml.


Używam jej jako toniku oraz do zrobienia maseczki z glinki.
Do deserów i ciast jeszcze nie odważyłam się jej użyć.

Pięknie pachnie. Świetnie odświeża buzię po nocy ale także w upalne dni sprawdza się rewelacyjnie, nie powoduje wysuszenia. Łagodzi podrażnienia, mam też wrażenie, że moja skóra jest bardziej gładka i rozświetlona odkąd jej używam.
Z pewnością jest to najlepszy tonik jakiego do tej pory używałam !!!

Kreską, którą możecie zobaczyć na zdjeciu zaznaczyłam ile mi jej jeszcze zostało. Muszę przyznać, że jest bardzo wydajna :) Zrobiłam sporą odlewkę Marcie i używam jej już prawie 2 miesiące (dzień w dzień) a ciągle sporo mi jej zostało :)

Najczęściej przykładam wacik przechylam butelkę na chwilkę - taka ilość w zupełności mi wystarcza na przemycie całej twarzy :)

Jedynie mogę przyczepić się do opakowania. Jest to duża nieporęczna szklana butelka - łatwo ją rozbić. Ta nakrętka też jest bardzo średnia, lekko luźna i nie da się jej porządnie dokręcić.

Używałyście ? Lubicie ?
Ja ją Wam szczerze polecam - jest REWELACYJNA :)

Miłego dnia ;)

8 komentarzy:

  1. Mój ulubieniec woda różana, wczesniej nie podejrzewałam że tak się z nią polubię :) Fajnie odświeża i łagodzi podrażnienia, nie wysusza i skóra się nie klei a do tego nie jest droga same zalety :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze to wypróbować, bo słyszałam o tym wiele dobrych opinii;)
    U mnie dzisiaj piaskowy lakier nr 3 od lovely;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam tą wodę różaną i bardzo miło wspominam. Z chęcią jeszcze wrócę do niej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam ją - najlepszy tonik jakiego używałam do tej pory :)

      Usuń
  4. Chcę ją spróbować jak na razie szukałam w sklepach stacjonarnych ale z marnym skutkiem:( Chyba będę musiała zamówić przez internet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poszukaj w sklepach ze zdrową żywnością może ;)

      Usuń