niedziela, 30 czerwca 2013

Kilka nowości czyli byłam ostatnio na zakupach :D

Hej ;)

Dziś mam dla Was post o nowościach u mnie, które dostałam bądź kupiłam w tym miesiącu ;)
A na jutro przygotowałam podsumowanie oszczędzania :) Ciekawe jesteście jak mi poszło w tym miesiącu?? :)

Byłam ostatnio 2 razy na zakupach :) Raz z mamą a raz z koleżanką :)
Zaznaczę od razu za co kto płacił żeby było mi łatwiej jutro wszystko podsumować ;)

Tym razem pokażę Wam ubrania i dodatki :)
Oczywiście przybyło mi też kilka kosmetyków ale raczej takich pierwszej potrzeby typu żel pod prysznic więc nic szczególnego :P

Dwie rzeczy znalazłam na wyprzedażach :) Udało się Wam coś upolować fajnego?

Zapraszam do oglądania ;)

Spodenki z H&M przecenione na 20zł (płaciła mama :P)


Spódniczka z H&M ok.20zł - to jej regularna cena


Bluzki z C&A każda 14,99zł - to ich regularna cena (płaciła mama :P)


Bluzka z Sinsay przeceniona na 14,99zł


Sandałki z CCC 59,99zł  (płaciła mama :P)


Zegarek Geneva kosztował coś około 20zł


Słuchawki - prezent od mojego Mężczyzny :)


 Miłego dnia :)

27 komentarzy:

  1. Dużo dobroci fajne zakupy, sandałki od mamy na prawdę są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) chciałam jakieś neonowe i dostałam :D

      Usuń
  2. fajne koszulki. Jak graja te sluchawki bo znowu posialam swoje i szukam nowych:)

    OdpowiedzUsuń
  3. szukam takiego zegarka gdzieś stacjonarnie i nigdzie nie mogę znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobne widziałam w C&A i New Yorkerze

      Usuń
  4. Słuchawki idealne!Wszystko mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. też kupiłam jakiś czas temu te szorty za 20zł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. widziałam właśnie, że wiele osób je ma :P

      Usuń
  7. Odżywka Cece według mnie okropna, włosy mi się plątały i były sztywne jedyny plus dla mnie to zapach i nic więcej nie polecam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam tę spódniczkę :)

    OdpowiedzUsuń