poniedziałek, 10 czerwca 2013

Klasyka, czyli żelowy french na stopach.

Hej Piękne :)

Pogoda od kilku dni jest okropna. Nie jest jakoś szczególnie zimno ale pada deszcz..

Dziś mam 2 kolokwia, które zadecydują o o moim zaliczeniu i sesji..
Trzymajcie za mnie kciuki !!!

Chciałam Wam pokazać co ostatnio wymodziłam na swoich stopach :)
Postawiłam na klasykę czyli french :) Dawno u mnie nie gościł i było mi za nim już tęskno..
Zapomniałam już jak pięknie i elegancko wygląda.. Oczywiście ja zrobiłam sobie żelowe paznokcie ale taki sam efekt uzyskacie lakierami :) :)

O ile mój mini projekt wypali będziecie mieć niedługo okazję oglądać też inne prace - mam nadzieję, że będą bardziej letnie ;)

Zapraszam do oglądania :)






Miłego dnia :)

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyglądają tak zrobione pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dalej nie odważyłam się żel na stopach xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja przez zimę miałam od niego przerwę ale teraz znów wróciłam :) wygodne rozwiązanie :P

      Usuń
  3. Mam tak twarde paznokcie u stóp, że nie potrzebuję żelu ;p w dodatku lakiery na stopach długo mi się utrzymują w przeciwieństwie do rąk. Ale ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam twarde paznokcie ale lakier często mi odpryskuje a żel nie :) i jest dużą wygodą robić paznokcie raz na 3-4 tygodnie :D

      Usuń