poniedziałek, 24 czerwca 2013

Kolejne woski od Yankee Candle

Hej :)

Ostatnio moja kolekcja wosków się nieco powiększyła a to za sprawą wakacyjnej promocji na stronie http://www.candleroom.pl/  :)
Dziś pokażę wam moje zdobycze, zdecydowanie najbardziej lubię zapachy słodkie owocowe.
Ciągle mam ochotę na kilka kolejnych zapachów ;)

Ostatnio nadrabiam zaległości w filmach i oglądam codziennie 1-3 filmów :)
Polecicie mi coś dobrego? Komedię albo fajny przygodowy?

Mam w planach recenzje kremu do twarzy z Aleterry i serum z Sephory , którą wolicie najpierw?


Miłego dnia :)

10 komentarzy:

  1. ja ostatnio zakupiłam beach walk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. żadnych z tych nie miałam ale napewno będę stopniowo poznawać kolejne. Woski są całkiem wydajne i przystępne cenowo i warto zakupić, miałam małą świeczkę i jak dla mnie nie była warta swojej ceny. Ale woski jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie musi u Ciebie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Vanilla Cupcake - mój faworyt, Waikiki Melon - powoli się do niego przekonuję :)

    OdpowiedzUsuń