sobota, 8 czerwca 2013

Kreska, kreseczka..

Hej ;)

Dziś chciałam Wam pokazać kolejny makijaż - kolejną kreskę.
Tym razem połączenie 2 kolorów :)
Ostatnio cały czas robię na oczkach jakieś kreski - najszybciej mi to wychodzi :P

Na uczelni jak każdy student mam teraz gorący okres.. Będzie mnie tu mniej.. ;(
Postaram się wrzucać chociaż takie posty jak ten dzisiejszy - na szybko, konkretniejsze recenzje dopiero pojawiać się będą po 14 czerwca :)

Do makijażu użyłam :
kredka Essence - 13 Remember Amber
kredka My Secret - 13 Forest
tusz Maybelline - Colossal Smoky Eyes


Miłego dnia :)
Ja idę dalej się uczyć... ;/

22 komentarze:

  1. kreseczka bardzo fajna, ale tusz mi się nei podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne kreski :) Ja bym sobie z kredkami tak nie poradziła, wolę eyeliner :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) ja używam i kredek i eyelinera ;)

      Usuń
  3. ładna ta zielona kredka, właśnie takiego koloru poszukuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zielona kreska ma piękny kolor ale nie jestem fanką żółci na oczach, nie mniej jednak pomysł sam w sobie jest idealny dla leni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) ja lubię żółć fajnie rozjaśnia i podbija czarny odcień tuszu :)

      Usuń
  5. Ładne kreseczki, ale ten tusz to porażka, nie lubię go niestety.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie wygląda, a tusz słaby

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) fakt, dużo lepsze tusze są w tej cenie..

      Usuń
  7. Bardzo ładny makijaż oka:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny makijaż na lato :) taki świeży Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale pięknie to wygląda, szkoda, że mam takie nijakie oko do kresek ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) oj tam.. jakie nijakie?!

      Usuń