niedziela, 2 czerwca 2013

Lovely Curling Pump Up - nowy ulubieniec !

Hej :)

Mam dziś dla Was recenzję słynnego już tuszu od Lovely - Curling Pump Up :)
Kupiłam go jakiś miesiąc temu i polubiłam na tyle, że jest on obecnie moim ulubionym tuszem i KWC ! Skusiłam się na niego po przeczytaniu wielu pozytywnych recenzji i nie żałuje :)


Kilka słów od producenta:
Maskara pogrubiająca i unosząca rzęsy. Gwarantuje efekt maksymalnie pogrubionych i wydłużonych rzęs.

Kosztuje ok. 9zł za 8ml, często można go dostać jeszcze taniej :)
Znajdziecie go w Rossmannach :)


Opakowanie - jest proste i klasyczne - wizualnie szału nie robi. Napisy po ponad miesiącu są na swoim miejscu, nic mi się nie starło więc uważam, że opakowanie jest całkiem trwałe :) Podczas zamykania robi taki delikatny klik/przeskok nie wiem jak to ująć ale mamy pewność, że tusz jest dobrze zamknięty :)

Szczoteczka - jak widzicie na powyższym zdjęciu ma z jednej strony równe silikonowe włoski a z drugiej są one przycięte i ułożone w łuk. Bardzo mi ona odpowiada - łatwo mi się nią maluje rzęsy.

Formuła tuszu - od początku używania się nie zmieniła - nie jest ani zbyt lejąca ani za gęsta czy też za sucha, dla mnie jest w sam raz :)

Zapach - tusz jak każdy inny.

Kolor - mocna bardzo fajna czerń.

Wydajność - używam już ponad miesiąc i wydaje mi się, że jest go tam ciągle sporo i na 1,5 miesiąca jeszcze spokojnie powinien mi wystarczyć o ile szybciej sam nie wyschnie :)

Zmywanie - łatwo się zmywa płynem micelarnym.

Działanie -  tusz świetnie podkreśla i rozdziela moje rzęsy. Delikatnie je wydłuża, pogrubia i unosi. Z reguły nakładam jedną średnią warstwę a na większe wyjścia gdy chcę uzyskać mocniejszy efekt nakładam 2 warstwy. Czasami potrafi trochę skleić rzęsy także trzeba uważać. Zdarza mu się też tworzyć grudki. Nie osypuje się w ciągu dnia.

Rzęsy bez niczego


1 delikatna warstwa


1 średnia warstwa - tak maluję je na co dzień

2 warstwy


Podsumowując

Tusz bardzo Wam polecam :) Za niecałe 10zł daje naprawdę świetny efekt i uważam, że spokojnie dorównuje tuszom z wyższych półek cenowych. Ja kupię go jeszcze nie raz i jest on moim obecnym ulubieńcem jeśli chodzi o tusze.

Miłego wieczoru :)

38 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy efekt i ładnie rozdzielone rzęsy :) jestem zaskoczona i aż chyba wypróbuję ten tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tego akurat jeszcze nie miałam z paki wibo i lovely :)
    podoba mi się efekt po jednej delikatnej warstwie, 2 juz nie wygldają ładnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kilku już też wypróbowałam i ten jest najlepszy :)

      Usuń
  3. jak za 10zł to efekt jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mój spokojnie czeka na swoją kolej;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) mam nadzieję, że będziesz z niego zadowolona tak jak ja :)

      Usuń
  5. czeka u mnie dzielnie w kolejce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawe jak u Ciebie się sprawdzi :)

      Usuń
  6. szukałam go uparcie ...niestety w 2 drogeriach ani jednej sztuki nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdybym wiedziała, że go tak chcesz to bym Ci kupiła podczas promocji koło mnie w Rossmannie pełno ich jest zawsze :) jak coś to pisz - pomogę zdobyć :)

      Usuń
  7. kupiłam w ramach promocji i jestem b.zadowolona, bo dałam około 6-7zł a fajny efekt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupiłam bez promocji ale i tak niewiele kosztuje ;)
      cieszę się, że jesteś zadowolona :) efekt daje świetny ;)

      Usuń
  8. Kupiłam ten tusz na promocji w Rossmannie, chwilowo jest średni, może za jakiś czas się rozkręci:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi on bardzo odpowiada ale każdy ma inne wymagania i inne rzęsy :)

      Usuń
  9. Kupiłam go ostatnio i jestem z niego bardzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno go wypróbuję jak tylko skończę obecny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A mi ten tusz nie odpowiada ;x

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam go rzadko kupuję kolejne opakowanie a ten kupiłam ponownie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie ładnie podkreśla rzęsiska :) chyba się skusze :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam :) mam nadzieję, że też Ci się sprawdzi :)

      Usuń
  14. Bardzo ładny efekt, lubię tusze które pogrubiają rzęsy, przy czym lekko je wydłużają i nie zlepiają! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz na niego uważać, potrafi czasami zlepić - pisałam o tym :)

      Usuń
  15. Więc to jest sekret Twoich rzęs, na żywo zawsze świetnie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to wcale nie sekret :P mówię Ci o nim i zachwalam go już od dłuższego czasu :P dzięki :*

      Usuń
    2. No tak, ale nigdy nie widziałam tej różnicy, a jest spora ;) Po za tym nie pytałam czy czegoś jeszcze nie stosujesz :P

      Usuń
  16. ładny efekt na rzęsach :) za niecałe 10zł mogę się skusić i wypróbować na sobie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) taniutki jest :) mam nadzieję, że będziesz zadowolona z efektu u siebie :)

      Usuń