poniedziałek, 3 czerwca 2013

Na deszczową pogodę słoneczny makijaż

Hej :)

Dziś mam dla was makijaż. Cały dzień pada i jest brzydko. Makijaż za to będzie słoneczny :)
Postawiłam na kolorową kreskę i nieco mocniej wytuszowane rzęsy :)

Użyłam kredki z Essence w kolorze 13 Remember Amber i tuszu z Maybelline Colossal Smoky Eyes . Kredka ma bardzo ciekawy kolor i fajnie podbija kolor oczu i pogłębia czerń tuszu :)


Co myślicie o mojej kolorowej kresce?
Lubicie kredki z Essence? :)

Miłego dnia :)

8 komentarzy:

  1. Też ją mam, ale dawno nie użyłam. Prześliczne oczko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie używałam jej z 4 miesiące chyba i sobie o niej przypomniałam przeglądając kosmetyczkę :P

      Usuń
  2. Na prawdę nigdy wczesniej go nie widziałaś? :)
    Świetny kolor kreski, ja ostatnio popadłam w kreskowe zielenie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie miałam takowej kredki, ale myślę, że spróbuje, tym bardziej, że kolorowa kreska to dobra alternatywa na nadchodzące lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolorowe kreski cały czas są modne :) spróbuj :)

      Usuń