sobota, 1 czerwca 2013

oszczędzamy, oszczędzamy..

Hej :)

Postanowiłam oszczędzać przez kolejny miesiąc a uważam, że początek miesiąca na takie postanowienia jest idealny :)
W lipcu planuję wycieczkę do Warszawy i do Zakopanego (przy okazji może zwiedzę Kraków) także w czerwcu przydałoby się po oszczędzać :)
Tym razem wszelkie dodatki finansowe (np. od babci :P) mam w planach dzielnie odkładać a nie wydawać :)

Moim celem w czerwcu jest nie przekroczyć tej lisy :

Na kosmetyki tym razem wzięłam limit 2 razy większy niż poprzednio a to wszystko dlatego, że muszę kupić żel do paznokci i kończą mi się inne rzeczy.

Mam nadzieję, że uda mi się wytrwać w tym postanowieniu :)
Was też zachęcam do oszczędzania :)
Dam znać jak mi poszło na koniec miesiąca :) Oby poszło mi lepiej niż w maju :)

Dobrej nocy !

22 komentarze:

  1. powodzenia! ja też zamierzam oszczędzać w czerwcu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również Ci życzę powodzenia :)

      Usuń
  2. powodzenia. Trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam do akcji - Przeżyć czerwiec za 50 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia! Ja tez oszczedzam na wakacje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie również Ci życzę powodzenia :)

      Usuń
  5. Ja muszę kilka dokupić, więc trzeba chyba nad zamówieniem pomyśleć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak po 10 czerwca byłoby idealnie złożyć zamówienie :P

      Usuń
  6. Na ciuchy zdecydowanie za mało, toż zaczynają się niedługo letnie wyprzedaże! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję że zaczną się w lipcu :P :P
      najwyżej przekroczę "trochę" limit :)

      Usuń