środa, 26 czerwca 2013

Żelowe paznokcie ;)

Hej :)

Dziś post o paznokciach, które ostatnio robiłam :) Portfolio pomału się tworzy :)
Miała być recenzja kremu ale gdzieś zapodziałam jego zdjęcia ;/ muszę zrobić nowe..

Paznokcie naszej Marty - nude żel i złoty brokat na jednym paznokciu


Paznokcie Justyny mojej współlokatorki - pastelowy żółty żel


Paznokcie Mamy - cieniowany pastelowy brzoskwiniowy żel i ćwieki


Moje paznokcie - neonowy pomarańczowy żel


Paznokcie Danusi mojej przyjaciółki - french zrobiony miętowym żelem


Które najbardziej wam się podobają ??? :)

Miłego dnia :) 

6 komentarzy:

  1. Miętowy french podoba mi się najbardziej :) Świetna robota :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się podoba mięta na końcówkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miętowy french i pazurki Twojej mamy najbardziej mi się podobają ;) Następnym razem też musisz mi zrobić zdjęcie z podłogi, bo tak dziwnie wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zrobimy zrobimy :) coś ostrości złapać nie mogłam jeszcze ;)
      cieszę się :) myśl co byś chciała kolejnego :)
      żele w lodówce mieszkają i mają się lepiej już tak nie ściekają :P :P

      Usuń