poniedziałek, 15 lipca 2013

Instagram i nowy tel. :)

Hej kochane !

Wiem, że strasznie długo mnie tu nie było :) Są wakacje - musicie mi wybaczyć :)
Gdy jest ładna pogoda nie mam ochoty siedzieć przed komputerem :)

Od jutra wracam z nowymi postami :) Teraz będzie mi łatwiej je publikować :)

Moja poprzednia Xperia (x10 mini pro) właśnie poszła do naprawy jeszcze w ramach gwarancji gdy się zepsuła byłam zmuszona korzystać ze starej nokii bez androida i aplikacji przez ponad 2 miesiące :)
Jako, że umowa mi się kończy zmieniam operatora itd. Wzięłam sobie nowy tel. który teraz znacznie ułatwi mi życie i będę mogła częściej do Was pisać ;)

Obecnie korzystam z Xperii SP i jestem zadowolona :) W końcu znów mogę publikować posty np. jadąc w pociągu.

Założyłam w końcu Instagram, na którego serdecznie was zapraszam :)

KLIK

Miłego wieczoru :)

1 komentarz:

  1. najgorszy minus nokii to to że nie ma androida :/

    OdpowiedzUsuń