środa, 3 lipca 2013

Podsumowanie oszczędzania :)

Hej :)

Nie wiem czemu ale przez ostatnie 2 dni nie mogłam dodać tego posta ;/ wyskakiwał mi wiecznie jakiś błąd dlatego mam małe opóźnienie ;/

Dziś mam dla Was post podsumowujący moje oszczędzanie, o którym pisałam TUTAJ ;)
Jesteście ciekawi jak poszło mi w czerwcu ?? ;)

Plan był taki :


A wydałam :

kosmetyki - 79,65zł
ubrania - 50zł
biżuteria - 8zł
extra - 50zł

Nie wiem gdzie uwzględnić wyjście do kina (24zł) chyba powinno się znaleźć w kategorii extra.
Wydałam też w czerwcu trochę pieniędzy na żele i inne rzeczy do paznokci (ok.100zł - 120zł)  ale nie wiem czy powinno się to wliczać jako extra czy jako kosmetyki ???

Jak widzicie przekroczyłam o prawie 10zł kosmetyki i extra (tyle wydałam na woski Yankee w tym miesiącu :D) nie jest źle ale mogło być lepiej :) :) Chociaż zmieściłam się w limicie na ubrania i biżuterię :)

Wiem, że kilka z Was też planowało oszczędzać w czerwcu :) Jak Wam poszło? ;)

W lipcu oszczędzać jakoś szczególnie nie planuję ale wydawać też za wiele nie będę bo wybieram się na wakacje :) :)

Miłego dnia kochane :)

4 komentarze:

  1. tych extra to było za dużo w tym miesiącu:P

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja właśnie w tym miesiącu planuję tak rozplanowac wydatki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Żele to raczej do extra, bo w końcu nie tylko dla siebie je masz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. PLanowanie wydatków to chyba najgorsze co może być. Zaplanujesz sobie coś a wychodzi 3 razy więcej;p

    OdpowiedzUsuń